سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مؤمن، بر آن که با او دشمنی می ورزد، ستم نمی کند و در راه آن که دوستش دارد، دست به گناه نمی زند . [امام علی علیه السلام]

نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر به حمید انصاری:
بیم آن می‌رود که مؤسسه حفظ آثار امام در زمین براندازان نظام بازی کند

آقای انصاری! اگر مردم همه دچار نسیان شده‌اند، شما مواضع متقابلتان را یادآوری کنید!

 دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نامه سرگشاده‌ای به قائم مقام موسسه حفظ و نشر آثار امام‌(ره) تاکید کردند: بیم آن می‌رود که خدای ناکرده مسئولان موسسه حفظ و نشر آثار حضرت امام(ره) در زمین براندازان و بدخواهان امام(ره) بازی کنند.
 بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نامه سرگشاده‌ای به حمید انصاری قائم مقام موسسه حفظ و نشر آثار حضرت امام‌خمینی(ره) در خصوص اهانت به ساحت مبارک امام(ره) آورده است: آن روزی که موسسه حفظ و نشر آثار حضرت امام(ره) صفحات رسانه‌ها را با خبر رحلت مرحوم توسلی به علت تاب نیاوردن در مقابل انتقادی از نواده امام(ره) سنگفرش می‌کرد، شاید فکر نمی‌کردید روزی برسد که هم‌کیشانتان جمال رخسار امام(ره) را در دل‌های مردم به آتش بکشند و شما مجبور شوید در برزخ "حمایت از سیاست بازی هم قطاران " یا "عمل به وظیفه "، یکی را انتخاب کنید! همه می پرسند که پس وظیفه موسسه حفظ و نشر آثار حضرت امام(ره) چیست؟ اگر توان موضع‌گیری در برابر صریح‌ترین اهانت‌ها به شخصیت حقیقی و حقوقی امام(ره) را همراه با توده‌های مردم ندارد؟! هرکس این سوال را از خود بپرسد با اندکی درنگ به جواب می‌رسد!
در ادامه این نامه خاطرنشان شده است: آیا وقتی ضد انقلابِ رنگ عوض کرده، از پوچی در برابر آن ابرمرد تاریخ، عقده سی ساله‌اش را بر سر عکس امام(ره) خالی می‌کند، زننده‌ترین اهانت‌ها به امام(ره) شده است؟ وقتی در مقابل راه روشن امام(ره) کودتاچیان، قانون اساسی را زیر پا له می‌کنند و شما سکوت می‌کنید، وقتی در مقابل حمایت‌های گسترده و بی‌سابقه اجانب غرب از مدعیان خط امام(ره)، سکوت شما معنادار است، وقتی روز قدس را به شعار دادن در حمایت از اسرائیل غروب می‌کنند و شما سکوت می‌کنید ، وقتی روز 13آبان بازیگران شیطان بزرگ در خانه‌مان بازی می‌کند و کمترین واکنشی نشان نمی‌دهید، وقتی شما به عنوان مسئول موسسه حفظ و نشر آثار امام(ره) چشم خود را بر شعار "نه غزه، نه لبنان،... " و "استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی " و دیگر شعارهای دشمن شادکن این جریان ببندید، اکنون هم اگر هزار چشم ببندید و صد تهمت به نظام روا دارید و دوصد سیاه‌نمایی بر رسانه‌ملی نثار کنید تا نکند بر دامن مشتی از هتاکان به قبله دل‌های مردم گردی بنشیند، اگر عکس‌العملتان آن نامه تلخ خنده‌دار باشد، دیگر حرجی نیست و کسی تعجب نمی‌کند! چرا که مدت‌هاست عمرِ کاری شما در آن موسسه به پایان رسیده است! سکوت شما در قبال این حرف‌ها فراموش شدنی نیست: ... "عامل دو دهه عقب ماندگی ایران افکار امام(ره) است "، "دوران پیروی از افکار امام(ره) به پایان رسیده است "، "افکار امام(ره) باید به موزه تاریخ سپرده شود " ...
دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بخش دیگری از این نامه خطاب به قائم مقام موسسه حفظ و نشر آثار حضرت امام‌خمینی(ره) تصریح کرده‌اند: آقای انصاری! اگر مردم همه دچار نسیان شده‌اند، شما مواضع متقابلتان را یادآوری کنید! اصلا آیا خمی به ابرو آوردید!؟ آن روزها همان روزهایی بود که تماشای موج‌سواری رسانه‌های بیگانه و جولان ضدانقلاب‌های شناسنامه‌دار بر گرده این انحرافات و درمقابل سکوت محض شما و همه مدعیان خط امامی هم‌کیشتان، بی‌کفایتی مسئولان موسسه به اصطلاح حفظ و نشر آثار حضرت امام(ره) را بر همه مردم ایران و همه حق‌طلبان آشکار کرده بود.
نویسندگان این نامه در ادامه تاکید کردند: مدت‌هاست سیاسی‌بازی جای امانت‌داری را گرفته است! چه کسی نمی‌داند بعضی دغدغه‌ها را در روزهای دولت نهم که وصله پینه کردن مغرضانه تکه‌های سخنان امام(ره) یا وارد کردن بیت امام(ره) در جهت‌گیریهای سیاسی جناحی خاص بود تا به گونه‌ای دولت را مخالف اندیشه‌های امام(ره) بنمایاند. آیا از اصرار امام(ره) بر دور ماندن منسوبان به ایشان از سیاسی‌کاری هم بی‌اطلاع هستید یا نامه امام(ره) به سیدحسین خمینی را برایتان بخوانیم؟! چه کسی قدرت درک تلاش‌های مذبوحانه و منافقانه برای مصادره امام(ره) و سوء استفاده از نام بلند بنیانگذار جمهوری‌اسلامی‌ایران را به نفع جریانی که علیه جمهوری اسلامی ایران و اندیشه‌های ناب بنیانگذار آن "سبز " شده است را ندارد؟! آیا سکوت شما به معنی تایید تئوری "با امام علیه امام " است؟! کاش نامه‌ای هم برای فردای قیامت و مواجهه با امام(ره) دست و پا می‌کردید تا پاسخی برای کوتاهی‌تان در امانت باشد! اما آن روز دهان‌ها مهر می‌خورد و ضمیرتان که علیرغم ادعا، از واقعیت آگاه است بزرگترین تکذیبیه بر مواضع امروزتان خواهد بود.
در بخش دیگری از این نامه تصریح شده است: جناب آقای انصاری! در نامه کذایی‌تان اشاره کردید سندی مبنی بر اهانت بر حضرت امام(ره) از شبکه‌های خارجی و رسانه‌های دیداری و نوشتاری -علی ما نقل- ندارید! در روزگار رسانه و در حالی که بسیاری از این صحنه‌های زشت را در رسانه‌های صوتی-تصویری و مجازی -مثل "العربیه " و "یوتیوب " نظاره‌گر بوده‌اند، سند کذب مدعای شما خود مردم هستند. و البته اگر شما بی حرمتی ندیدید، از سه حالت خارج نیست: یا توفیق استفاده از رسانه را ندارید، یا کم‌کاری و سکوت‌تان در قبال انواع توهین‌ها در مدت این سال ها سطح حساسیت‌تان به اهانت و هتک حرمت را پایین آورده، یا جریان دیگری در میان است تا از هر رویداد تلخ و شیرینی به هر نحوی پیراهن عثمانی علیه نظام بیرون آورند؛ آن گونه که کردند!
این فعالان دانشجویی در این نامه با اشاره به اینکه، آقای انصاری! بیم آن می‌رود که خدای ناکرده مسئولان موسسه حفظ و نشر آثار حضرت امام(ره) در زمین براندازان و بدخواهان امام(ره) بازی کنند، غافل از اینکه مسئولیت‌شان بی‌طرفی و تعهد به آرمان‌های والای حضرت امام(ره) است! خاطرنشان کردند: بگذارید ما خوش‌بین باشیم و فرض کنیم حقیقتاً این صحنه‌های دلخراش به سمع و نظر شما نرسیده باشد! لذا به پیوست این نامه مجموعه‌ای از فیلم‌های مشمئز کننده‌ای که ندیده‌اید را از رسانه‌های اینترنتی ضدانقلاب گردآوری کرده، تقدیم میکنیم! طبیعی است که اگر دغدغه‌ای وجود داشت، جمع‌آوری این اسناد برای شما بسیار راحت‌تر از ما بود.
در بخش پایانی این نامه تاکید شده است: امیدواریم از دیدن این صحنه‌ها قلب‌تان جریحه‌دار شود و به حکم عبارت -علی ما نقل- که در نامه‌تان ذکر کردید، این‌بار نقل دانشجویان دلسوزی که این صحنه‌های اسف‌بار را به چشم دیدند، بپذیرید و لب به محکومیت این خرده جریان بدخواه باز کنید و از تهمت به صداوسیمایی که دلسوزانه خلا کم‌کاری شما را در قبال مظلومیت امام(ره) پرکرد، و از ساحت مردم آزاده و همه دوستداران امام(ره) پوزش بخواهید، شاید که دیر نشده باشد. جناب آقای انصاری! بدانید مرکز واقعی حفظ و نشر ارزش‌های حضرت امام روح‌الله(ره) در قلب‌های مردم آزاده جهان است، نه صندلی چند روزه شما و اگر این بار نیز سکوت کنید، این مرکز برای همیشه بروی شما بسته خواهد شد.
 ضمنا 10میلیارد تومان بودجه این موسسه است که حمید رسایی نماینده مجلس دستور تحقیق وتفحص راازاین مجموعه داده است


88/9/23::: 10:36 ع
نظر()