سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه پیش از آن که از او بخواهند ببخشد، بزرگوارو محبوب است . [امام علی علیه السلام]
 
ناگفته هایی از وضعیت روحی روانی میرحسین موسوی



ناگفته ای از وضعیت پزشکی میرحسین

میرحسین موسوی از دوران پیش ازانقلاب و در چند برهه زمانی تحت درمان دو روان پزشک آلمانی و ایرانی بوده است.

سایت خبری افشا نیوز نوشت: میرحسین موسوی از دوران پیش ازانقلاب و در چند برهه زمانی تحت درمان  دو روان پزشک آلمانی و ایرانی بوده است. بنابر پیگیریهای خبرنگار افشا نیوز،روانشناس آلمانی موسوی که دربرهه ای قبل ازانقلاب و مدتی (حدود ??سال) پس ازانقلاب با میرحسین ارتباط داشت؛ فردی مذهبی اهل شهر پریکسن‌اشتاد (Prichsenstadt)  به نام دکتر" لوکاچ  وهلشتتر"، بوده و مطب و کلینیک نامبرده در خیابان  "ریپربان"، (Reeperbahn) در سن پائولی شهرهامبورگ  واقع شده بود.این پزشک در دوره ای عضویت درمجلس ایالت هامبورگ بورگرشافت (Bürgerschaft) را کارنامه خود داشته است.
ادامه مطلب...

88/12/9::: 1:29 ع
نظر()
  
  
ازدواج همجنس بازان در کلیساهای انگلستان

اسقف اعظم "آنگلیکان" انگلیس گفت: باید محدودیت‌ها‌‌ی ازدواج همجنس‌بازان در کلیسا برداشته شود چون زن و شوهرها دارای حق انتخاب بین ازدواج مدنی و مذهبی هستند، همجنس گرایان نباید ازاین حق محروم شوند.

به گزارش شبکه ایران از روزنامه انگلیسی "دیلی تلگراف"، این اصلاحیه به زوج های همجنس باز اجازه خواهد داد که در کلیسا ازدواج کنند.

گروهی از روحاینون ارشد، درنامه ای به روزنامه تایمز نوشتند: زن و شوهرها دارای حق انتخاب بین ازدواج مدنی و مذهبی هستند درحالی که همجنس گرایان ازاین حق محرومند، و این امر منجر به گرفتن مهمترین حق افراد در برگزاری مهمترین وعده زندگی آنان (ازدواج) است.

این اصلاحیه موجب ایجاد فشار در کلیساهای مذهبی برای گرفتن آزادی‌های بیشتر در برخی روابط جنسی خواهد شد. کلیسای انگلستان همچنان در صدد حفظ حق ممنوعیت رسمی ازدواج همجنس‌بازان است، اما در صورت برداشته شدن منع قانونی، این موضوع توسط برخی از روحانیون نادیده گرفته خواهد شد. کلیسای آنگلیکان که سومین کلیسای مسیحیان جهان است بدلیل ازدواج اسقفهای همجنس‌گرا در آستانه از هم پاشیدن قرار گرفته است.ادامه مطلب...

  
  
 
 

: امیر عاملی، شاعر، نویسنده و هنرمند قزوینی، شعری به مناسبت دستگیری حیرت انگیز و غرور آفرین شرور عبدالمالک ریگی و همزمانی آن با آغاز امامت امام زمان (عج) دارد که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است.


هلا سرباز ای گمنام، ای گمنام نام آور
مبارک باد ایامت که کردی عشق را باور
ادامه مطلب...

88/12/5::: 12:49 ع
نظر()
  
  
حسین شریعتمداری خبر داد:
دور زدن قانون اساسی و حذف شورای نگهبان، نتیجه طرح موردنظر هاشمی، روحانی و رضایی

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان، در سر مقاله صبح امروز(شنبه) این روزنامه به افشاگری درباره جزئیات و پیامدهای طرحی که با قید فوریت ساعتی دیگر در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار می گیرد، پرداخت.

به نوشته حسین شریعتمداری، این طرح که هاشمی رفسنجانی، حسن روحانی و محسن رضایی برای قانونی شدن آن تلاش می‌کنند، قرار است به صورت ظریفی نظارت شورای نگهبان بر انتخابات های ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی را حذف کند و به کمیسیون موهومی به نام کمیسیون انتخابات که زیر نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام است، واگذار شود.

همچنین براساس این طرح، التزام عملی کاندیداها به ولایت مطلقه فقیه حذف شده است.

گفته می شود این طرح در واقع ادامه تئوری های سران فتنه برای بازگشت به عرصه سیاسی با یک دوپینگ سیاسی است.

متن کامل سرمقاله امروز کیهان در ادامه می‌آید:

این نوشته در پی آن نیست که آیت الله هاشمی رفسنجانی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و یا افرادی نظیر آقایان دکترحسن روحانی رئیس محترم کمیسیون سیاسی، دفاعی، امنیتی مجمع و دکتر محسن رضایی، دبیرمحترم این مجمع را به تلاش برای دور زدن قانون اساسی متهم کند و یا انگیزه آنان از اقدامی که در پی آن هستند را- خدای نخواسته- تأمین خواسته ها و منافع بر زمین مانده دشمنان اسلام و انقلاب بداند! ولی متاسفانه و با عرض پوزش باید گفت، نتیجه طرحی که آقایان در دست تهیه داشته و برای قانونی شدن آن تلاش می کنند، چه بخواهند و چه نخواهند -والبته که نمی خواهند- از یکسو «دور زدن قانون اساسی» و از سوی دیگر، تامین خواسته ای است که دشمنان بیرونی نظام و دنباله های داخلی آن طی 20 سال گذشته با همه توان برای دسترسی به آن تلاش کرده و می کنند. ماجرا در یک کلمه، حذف شورای نگهبان از چرخه تعیین صلاحیت نامزدهاست. این طرح که امروزه با قید «فوریت» و «خارج از نوبت» در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دارد، به گونه ای تنظیم شده است که اهداف اصلی و نهایی آن در پوششی ازلفاظی ها و ظاهرسازی های دهان پرکن، مخفی شده و در نگاه اول به چشم نمی آید و بعید نیست که این پنهان کاری به مسئولان مجمع نیز تحمیل شده و افرادی با زرنگی خاص- بخوانید با موذی گری و لفاظی های هزار لایه- اهداف نهایی طرح را از نگاه آنان مخفی کرده باشند!ادامه مطلب...

88/12/1::: 1:17 ع
نظر()
  
  
<      1   2