سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخل ننگ است و ترس نقصان ، و درویشى کند کننده زبان زیرک در برهان ، و تنگدست بیگانه در دیار خود بر همگان . [نهج البلاغه]

1 ـ شخص منحرفی چون علی محمد باب برای امپراتوری کبیر روسیه چه ارزشی داشته که از جنازه اش تصویر برداری می شود ؟

 

2 ـ آیا دولت روسیه از هر قاتل و جانی و مفسد و اغتشاشگری که در ایران اعدام می شد ، تصویر تهیه می کرده است ؟

 

3 ـ او چه خدمت ارزنده ای به این دولت استعماری انجام داده که ارزش آن را داردکه چنین اقدامی  برایش انجام شود ؟

 

4 ـ چه چیزی گریه کنسول روس را در آورده آیا کنسول با علی محمد شیرازی فامیل بوده ؟ اگر از سر دلسوزی بوده چرا علی محمد شیرازی اولین و آخرین نفر بوده ؟ غیر از او خونی دیگر ریخته نشده است ؟

 

5 ـ آیا جناب کنسول روس حاضر بود بر جنایات وحشیانه روسیه و قتل عام مردم ایران که چندی پیش از آن در جنگ های تحمیلی روسیه بر کشورمان روی داده بود نیز بگرید ؟

 

6 ـ دربار امپراتور عکس باب را از برای چه می خواستند ؟ آیا می خواستند خود را با آن تبرک کنند ؟

 

برگرفته از کتاب حسینعلی روسی معروف به بهاء الله نویسنده : ص ـ س ـ ه


  
  

بسمه تعالی

امام صادق (ع) فرمودند:

 جانشین صالح از فرزندان من می باشد اسم او ــ‏ م ح م د ــ است و کنیه او ابوالقاسم ، او در آخر الزمان خروج می کند . مادرش را نرجس می گویند و بر سر مهدی ابری سایه می افکند و او را از خورشید حفظ می کند ..... سلام خدا بر او باد .
لازم است دوستان بهائی و طالبان تحری حقیقت  به این امر توجه ویژه داشته باشند که علی محمد شیرازی  نامش  محمد نیست  کنیه ندارد  مادرش فاطمه بیگم و به قولی خدیجه بیگم می باشد و پدرش نیز امام حسن عسکری نیست بلکه  نام وی رضا می باشد . و هیچ یک ار خصوصیات او به امام زمان شباهتی ندارد . 


  
  

1 ـ باب و نیابت خاص حضرت :

                                            ــــ تلخیص تاریخ نبیل زرندی ص 82

                                            ــــ بهاء الله و عصر جدید ص 18

                                            ــــ حضرت نقطه اولی ص 156

                                           ــــ از باب تا بیت العدل ص 58

                                           ــــ الکواکب الدریه فی مآثر البهائیه جلد 1 ص 41

                                           ــــ مقاله شخصی سیاح ص 3

2 ـ ادعای باب الله بودن :

                                           ــــ حضرت نقطه اولی ص 122

                                           ــــ الکواکب الدریه جلد 1 ص 28

3 ـ ادعای ذکریت و مقام ذکر :

                                          ــــ نقطه الکاف صفحات 207 ، 208 ، 238 ، 240 ، 244 ، 260

                                          ــــ حضرت نقطه اولی ص 172

                                         ــــ الکواکب الدریه فی مآثر البهائیه ج 1 ص 28

4 ـ دعای امامت ، مهدویت ، قائمیت ، و موعود بودن :

                                       ــــ تلخیص تاریخ نبیل زرندی ، ص 317 ، 320 ، 548

                                       ــــ نقطه الکاف ص 135 ، 137 ، 207 ، 208 ، 209

                                      ــــ بهاء الله و عصر جدید ص 18 و 19

                                      ــــ حضرت نقطه اولی ص 286 ، 290 ، 343

                                      ــــ فرائد گلپایگانی ص 10 ، 16 ، 672

                                      ــــ الکواکب الدریه فی مآثر البهائیه جلد 1 ص 39

5 ـ ادعای نبوت شامل بعثت ، تأسیس مذهب آوردن کتاب ، شارعیت :

                                     ــــ بهاء الله و عصر جدید ص 20

                                     ــــ فرائد گلپایگانی ص 672

6 ـ ادعای الوهیت و ظهور خدا :

                                     ــــ تلخیص تاریخ نبیل زرندی ص 318

                                     ـــــ لوح هیکل الدین ص 5

                                     ـــــ فرائد گلپایگانی ص 672

                                     ـــــ بیاد محبوب ص 56

7 ـ خدای قابل دیدن است

                                     ــــ تاریخ حضرت صدر الصدور ص 207    
  
  
 

و این هم تصویر توبه نامه باب که نسخه اصلی آن در کتابخانه بهارستان مجلس موجود است و ابوالفضائل مبلغ سرشناس بهائی نیز آن را در کتاب خود آورده است .

 

توبه نامه باب

«فداک روحی الحمدالله کما هو اهله و مستحقه که ظهورات فضل و رحمت خود را در هر حال بر کافه عباد خود شامل گردانیده. شهدالله من عنده که این بنده ضعیف را قصدی نیست که خلاف رضای خداوند عالم و اهل ولایت او باشد.
اگر چه بنفسه وجودم ذنب صرف است ولی چون قلبم موفق به توحید خداوند جلّ ذکره و نبوت رسول او (ص) و ولایت اهل ولایت اوست و لسانم مقر بر کل ما نزل من عندالله است، امید رحمت او را دارم و مطلقاً خلاف رضای حق را نخواسته ام و اگر کلماتی که خلاف رضای او بوده از قلمم جاری شده، غرضم عصیان نبوده و در هر حال مستغفر و تائبم حضرت او را و این بنده را مطلق علمی نیست که منوط به ادعایی باشد، استغفرالله ربی و اتوب الیه من ان ینسب الی الامر و بعضی مناجات و کلمات که از لسان جاری شده دلیل بر هیچ امری نیست و مدعی نیابت خاصه حضرت حجت الله علیه السلام را محض ادعای مبطل و این بنده را چنین ادعایی نبوده و نه ادعای دیگر، مستدعی از الطاف حضرت شاهنشاهی و آن حضرت چنانست که این دعاگو را به الطاف و عنایات بساط رأفت و رحمت خود سرافراز فرمایند، والسلام»

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 کتاب کشف الغطاء ، نویسنده ابوالفضل گلپایگانی از مبلغین مشهور بهائی  ، ص 204و 205 

.


  
  

 در قرآن کریم آیاتی می باشد که در کتب عامه و خاصه به ظهور حکومت حضرت ولیعصر (عج ) اشاره شده است .
در این پست سعی بر آن است تا  با نظری اجمالی بر این آیات گوشه ای از دلایل نقلی حکومت حضرت بیان گردد .
  
ــ سوره توبه آیه 33
هو الذی أرسل رسوله بالهدی و دین الحق لیظهره علی الدین کله و لو کره المشرکون
اوست که فرستاد پیغمبر خود را به هدایت و دین حق ،  تا آن را بر هر دینی غالب کند اگر چه مشرکان کراهت داشته باشند .
(( منظور از لیظهره علی الدین .....   هوالمهدی من عتره فاطمه علیها السلام ))

ــ سوره بقره آیه 3
الذین یومنون بالغیب و یقیمون الصلوه و مما رزقنهم ینفقون
کسانی که ایمان می آورند به غیب و بپا می دارند نماز را و از آنچه به آنان روزی کردیم انفاق می کنند .
(( مراد به غیب مهدی منتظر است ))
ــ سوره قصص آیه 5
و نرید ان نمن علی الذین استضعفو ا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین
و اراده کردیم که منت بگذاریم بر کسانی که در زمین ضعیف شمرده شدند و آنان را پیشوایان قرار دهیم و آنان را وارثین قرار دهیم .

ــ سوره انبیاء آیه 105
و لقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر أن الارض یرثها عبادی الصالحون
و هر آینه به تحقیق نوشتیم در زبور بعد از ذکر که وارث زمین می شوند بندگان صالح خداوند .
(( در مورد آِن آیه یک پست تفصیلی قرار می دهم . ))

ــ سوره شعراء آیه 4
إن نشأ ننزل من السماء ءایه فضلت اعناقهم لها خاضعین
اگر بخواهیم نازل کنیم برایشان آیتی از آسمان پس بگردد گردنهایشان خاضع
(( کلمه آیه در این آیه به ندای آسمانی هنگام ظهور آن حضرت ــ  که تمام اهل زمین آن را می شنوند ــ تفسیر شده است . ))

ــ سوره نور آیه 55
ــ سوره زخرف آیه 61
و ............


اللهم عجل لولیک الفرج  


  
  

بسمه تعالی

امام صادق (ع) فرمودند:

 جانشین صالح از فرزندان من می باشد اسم او ــ‏ م ح م د ــ است و کنیه او ابوالقاسم ، او در آخر الزمان خروج می کند . مادرش را نرجس می گویند و بر سر مهدی ابری سایه می افکند و او را از خورشید حفظ می کند ..... سلام خدا بر او باد .
لازم است دوستان بهائی و طالبان تحری حقیقت  به این امر توجه ویژه داشته باشند که علی محمد شیرازی  نامش  محمد نیست  کنیه ندارد  مادرش فاطمه بیگم و به قولی خدیجه بیگم می باشد و پدرش نیز امام حسن عسکری نیست بلکه  نام وی رضا می باشد . و هیچ یک ار خصوصیات او به امام زمان شباهتی ندارد . 


  
  

با توجه به روایات ، یکی از بنیادی ترین کارهای حضرت مهدی ( عج ) بازگرداندن  امنیت در جامعه می باشد و این امنیت شامل همه زمینه ها می باشد . امنیتی که بشر در هیچ روزگاری مانند آن را ندیده است .
در این پست سعی داریم به  سه جهت امنیت اشاره کرده  و آنها را با روایات بررسی نمائیم و مهمتر از همه اینکه آیا این سه بعد امنیتی اکنون در جامعه حکمفرماست و یا خیر . چرا که اگر به فرض علی محمد باب آن قائم موعود می بود باید الان  ما شاهد امنیتی فراگیر و در حد اکمل  و تام در دنیا باشیم .
الف : ) امنیت عمومی .
ابن عباس در این باره می گوید : حتی در آن عصر گرگ گوسفند را نمی درد و شیر گاو را از بین نمی برد و مار به انسان آسیبی نمی رساند و موش انبانی را نمی جوید و به آن دستبرد نمی زند . ( بحار الانوار ج 1 صفحه 61 )
امیر المومنین می فرماید : هر گاه قائم ما قیام کند آسمان باران های خود را می بارد و درندگالن با چارپایان از در آشتی وارد می شوند و با انسانها کاری ندارند تا جایی که زنی از عراق به شام می رود بدون اینکه درنده ای او را نگران سازد ( بحار الانوار ج 52 صفحه 316 )

ادامه در بخش دوم

نکته پایانی بخش 1 : آیا کسی تاکنون آمده است که این امنیت را برقرار کرده باشد . ؟؟؟؟


  
  

همانگونه که در بخش اول مطرح گردید امنیت عمومی اولین نوع امنیت بود که با تحقق حکومت جهانی حضرت صاحب الامر ( عج ) این امنیت نیز محقق می گردد . اما در این پست به دو نمونه دیگر از امنیت اشاره کرده و آنها را با روایات ، منطبق می کنیم . امید آنکه طالبان حقیقی حق و حقیقت ( دوستان بهائی ) کمی پرده تعصب را کنار زده و با نظری به دور از تعصب  به حقیقت بنگرند که اگر علی محمد باب آن قائم موعود بوده است پس کجاست آن امنیتی که باید با وی می آمد . علی محمدی  که حتی نتوانست برای خود این امنیت را ایجاد کند .
ب : ) امنیت راه ها
پیامبر اکرم می فرماید حکومت مهدی (عج ) به گونه ای است که دو زن شبانه حرکت کرده مسافرت می کنند و از بی عدالتی و ستم هراسی ندارند . ( جامع الاصول ج 7 صفحه 286 )
امام صادق ( ع ) در پاسخ به سوالی فرمودند آیا دوست نداری که امام عدالت را در جهان بگستراند و امنیت را در راه ها برقرار کند و با حکم منصفانه با ستمدیده رفتار نماید . ( بحار الانوار ج 52 صفحه 144 )
ج : ) امنیت قضائی
یکی از اموری که پس از ظهور امام (عج) مطرح است مجازات افرادی است که جهان را سراسر نا امن کرده و میلیونها کشته و زخمی و معلول بر جای گذاشته اند .
امام صادق ( ع) می فرمایند . هنگامی که قائم آل محمد قیام می کند قیام کند هفده نفر را بیرون می آورد 5 نفر از قوم موسی هستند که به حق قضاوت می کنند و 7 نفر از اصحاب کهف ، یوشع وصی موسی ، مومن آل فرعون ، سلمان فارسی ، ابودجانه و مالک اشتر . ( اثبات الهدی جلد 3 صفحه 55 ) 

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل


  
  

در قرآن کریم آیاتی می باشد که در کتب عامه و خاصه به ظهور حکومت حضرت ولیعصر (عج ) اشاره شده است .
در این پست سعی بر آن است تا با نظری اجمالی بر این آیات گوشه ای از دلایل نقلی حکومت حضرت بیان گردد .
ــ سوره توبه آیه 33
هو الذی أرسل رسوله بالهدی و دین الحق لیظهره علی الدین کله و لو کره المشرکون
اوست که فرستاد پیغمبر خود را به هدایت و دین حق ، تا آن را بر هر دینی غالب کند اگر چه مشرکان کراهت داشته باشند .
(( منظور از لیظهره علی الدین ..... هوالمهدی من عتره فاطمه علیها السلام ))
ــ سوره بقره آیه 3
الذین یومنون بالغیب و یقیمون الصلوه و مما رزقنهم ینفقون
کسانی که ایمان می آورند به غیب و بپا می دارند نماز را و از آنچه به آنان روزی کردیم انفاق می کنند .
(( مراد به غیب مهدی منتظر است ))
ــ سوره قصص آیه 5
و نرید ان نمن علی الذین استضعفو ا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین
و اراده کردیم که منت بگذاریم بر کسانی که در زمین ضعیف شمرده شدند و آنان را پیشوایان قرار دهیم و آنان را وارثین قرار دهیم .
ــ سوره انبیاء آیه 105
و لقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر أن الارض یرثها عبادی الصالحون
و هر آینه به تحقیق نوشتیم در زبور بعد از ذکر که وارث زمین می شوند بندگان صالح خداوند .
(( در مورد آِن آیه یک پست تفصیلی قرار می دهم . ))
ــ سوره شعراء آیه 4
إن نشأ ننزل من السماء ءایه فضلت اعناقهم لها خاضعین
اگر بخواهیم نازل کنیم برایشان آیتی از آسمان پس بگردد گردنهایشان خاضع
(( کلمه آیه در این آیه به ندای آسمانی هنگام ظهور آن حضرت ــ که تمام اهل زمین آن را می شنوند ــ تفسیر شده است . ))
ــ سوره نور آیه 55
ــ سوره زخرف آیه 61

 


  
  
   1   2      >